Jump to content

Dutch Research - Please help me


Noesj
 Share

You are about to reply to a thread that has been inactive for 4012 days.

Please take a moment to consider if this thread is worth bumping.

Recommended Posts

Beste Second Life gebruiker,

Ik ben een studente communicatiewetenschappen en naar aanleiding van mijn bachelorpaper doe ik een onderzoek naar reclame en marketing binnen Second Life. Daarvoor ben ik op zoek naar meerderjarige, nederlandstalige Second Life gebruikers. Ben jij dat? Zou u dan zo vriendelijk willen zijn om mijn enquête in te vullen?

http://www.thesistools.com/web/?id=340285

Alvast bedankt!

Link to comment
Share on other sites


Noesj wrote:

Beste Second Life gebruiker,

Ik ben een studente communicatiewetenschappen en naar aanleiding van mijn bachelorpaper doe ik een onderzoek naar reclame en marketing binnen Second Life. Daarvoor ben ik op zoek naar meerderjarige, nederlandstalige Second Life gebruikers. Ben jij dat? Zou u dan zo vriendelijk willen zijn om mijn enquête in te vullen?

Alvast bedankt!

Nee, er zijn teveel surveys op dit forum door mensen die de moeite niet nemen om zich echt te verdiepen in SL. Ga gewoon inworld en zie voor jezelf. Je bent al de zoveelste met een survey, dus: meh.

 

Link to comment
Share on other sites

idioot 54213425214341 (plus of minus een paar duizend) die denkt dat "online surveys" enige waardevolle data opleveren.


Zegt niet veel goeds voor wat ze je daar geleerd hebben (of meer waarschijnlijk zegt het een boel over hoe goed je tijdens de les hebt opgelet).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
You are about to reply to a thread that has been inactive for 4012 days.

Please take a moment to consider if this thread is worth bumping.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...