Jump to content

Oud e-mail adres nog steeds actief voor non grit issues


Ufo Islay
 Share

You are about to reply to a thread that has been inactive for 639 days.

Please take a moment to consider if this thread is worth bumping.

Recommended Posts

Ik woon nu op een nieuw adres met een nieuw ip adres; + heb ik een nieuwe computer. Mijn nieuw e-mail adres werkt wel voor in te loggen maar kan geen partnerschap activeren of mijn wachtwoord veranderen. Mijn nieuw e-mail adres is geverifieerd.

Edited by Ufo Islay
Link to comment
Share on other sites

ik kan geen support ticket indienen want zegt steeds dat mijn paswoord niet juist is, als ik dan click op ik ben mijn paswoord vergeten wordt de link naar mijn oud ip aders gestuurd, het nieuw e-mail adres is geverifieerd

Edited by Ufo Islay
Link to comment
Share on other sites

old ip address?   nothing is sent to an old ip address, it would be the old email account that it would be sending too,   I still have my old att.net email account from when I had dsl (20 years ago) and it still works without an issue with any services I go use or new computers I get.   

@Quartz Mole   might need a little help with this one.

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, bigmoe Whitfield said:

old ip address?   nothing is sent to an old ip address, it would be the old email account that it would be sending too,   I still have my old att.net email account from when I had dsl (20 years ago) and it still works without an issue with any services I go use or new computers I get.   

@Quartz Mole   might need a little help with this one.

Yeah, I still use AOL email for everything even. Pre-DSL.

Link to comment
Share on other sites

  • Moles
1 hour ago, Ufo Islay said:

ik kan geen support ticket indienen want zegt steeds dat mijn paswoord niet juist is, als ik dan click op ik ben mijn paswoord vergeten wordt de link naar mijn oud ip aders gestuurd, het nieuw e-mail adres is geverifieerd

Ik weet niet zeker of ik het probleem begrijp -- het kan een probleem zijn met mijn automatische vertaling -- maar als antwoorden naar een oud e-mail adres gaan, denk ik dat u het beste uit kunt loggen uit uw account, naar https://support.secondlife.com/create-case/ gaan 
en kies de optie Doorgaan als gast.   

d7cf45460bb26f6b49cc34631bbcfadf.png

Dan kun je het probleem uitleggen en je nieuwe emailadres geven.   

Als dit niet is wat je nodig hebt, laat het me weten en ik zal een van de Nederlandse Mollen vragen of ze je kunnen helpen.

 

I am not sure I understand the problem -- it may be an issue with my automatic translation -- but if  replies are going to an old email address, I think the best thing to do is log out of your account, go to https://support.secondlife.com/create-case/
and choose the option Continue As Guest.   

Then you can explain the problem and provide your new email address.   

If this isn't what you need, please tell me and I'll ask one of the Dutch Moles if they can asssist.
 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

I have a new e-mail adres that is verifight and work perfect as long as i do not wanne be pardneret. That is of course no big harm. But i can not change my paswortd ither and that need to be poseble of course.  So the problem is a sofwear problem. I have two ip adressers on my name. the old one need to be removed. As long that not happen the problem wil not be solved

Edited by Ufo Islay
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Ufo Islay said:

I have a new e-mail adres that is verifight and work perfect as long as i do not wanne be pardneret. That is of course no big harm. But i can not change my paswortd ither and that need to be poseble of course.  So the problem is a sofwear problem. I have two ip adressers on my name. the old one need to be removed. As long that not happen the problem wil not be solved

Dan, nogmaals, zoals Quartz Mole het al eerder heeft voorgesteld : maak een support-ticket aan als 'Gast' ( dus niet als Ufo ) en leg in die ticket nogmaals uit dat het email-adres van je specifieke account is gewijzigd en zolang dat niet is aangepast het onmogelijk voor je is om te partneren. Geef aan dat je ondersteuning hiervoor wenst.

Waarschijnlijk zul je wel op hun verzoek vragen over je account moeten beantwoorden of jezelf moeten identificeren als eigenaar van het account indien er naar wordt gevraagd.

Hier en vanuit dit forum zul je niet verder geholpen kunnen worden met jouw probleem. 

Edited by Solo Alpha
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, Ufo Islay said:

Ik dank u wel Solo Alpha. Ik zie er wel tegen op om dat te doen. Ik vind het een te kort koming dat dit niet vanuit dit forum niet kan. 

 

het is al door meerderen gezegd, en je kunt gewoon doorklikken, de links staan op iedere main page van de forumtopics. Je zit nu toch wel een beetje te zeuren.

Edited by Alwin Alcott
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Ufo Islay said:

Ik vind het een te kort koming dat dit niet vanuit dit forum niet kan. 

Dat mag je best vinden, maar zo is Lindenlab nou eenmaal niet gestructureerd en vandaar dat een moderator je het voorgaande advies gaf je verzoek bij de juiste afdeling voor ondersteuning van jouw probleem aan te kaarten. Dit is simpelweg niet de juiste plek en je verzoek zal hier onbeantwoord en onbehandeld blijven.

Uiteindelijk zul je zelf het meeste baat hebben over de kleine drempel van het aanmaken van een ticket heen te stappen.

Edited by Solo Alpha
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Om als gast in te loggen moet ik een nieuwe avatar aanmaken?

Ik heb al geprobeerd via " paswoord vergeten "

Mensen ik ben 75 jaar oud... ik kan dit nietmeer hoor. ik ben al 15 jaar op sl

heb tijdens die jaren al 6duizend 6honderd Euro uitgegeven

en het probleem dat ik nu heb is voor mij onoplosbaar

Ik zal het nog eens heel kort samen vatten

Ik heb twee ip adressen. Een oud van mijn vorige pc en vorige locatie

nu op mijn nieuwe locatie heb ik ook een nieuwe pc.

en heb op mijn nieuwe locatie een geverifieerd email adres waar ik echter mijn paswoord niet kan veranderen . . want dat wordt naar mijn oud ip adres gestuurd

ben hier dus al bijna een jaar mee bezig.. en weet echt niet hoe ik aan dat ticket moet geraken en nog minder hoe ik als gast op sl kan

 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Ufo Islay said:

Om als gast in te loggen moet ik een nieuwe avatar aanmaken?

Ik heb al geprobeerd via " paswoord vergeten "

Mensen ik ben 75 jaar oud... ik kan dit nietmeer hoor. ik ben al 15 jaar op sl

heb tijdens die jaren al 6duizend 6honderd Euro uitgegeven

en het probleem dat ik nu heb is voor mij onoplosbaar

Ik zal het nog eens heel kort samen vatten

Ik heb twee ip adressen. Een oud van mijn vorige pc en vorige locatie

nu op mijn nieuwe locatie heb ik ook een nieuwe pc.

en heb op mijn nieuwe locatie een geverifieerd email adres waar ik echter mijn paswoord niet kan veranderen . . want dat wordt naar mijn oud ip adres gestuurd

ben hier dus al bijna een jaar mee bezig.. en weet echt niet hoe ik aan dat ticket moet geraken en nog minder hoe ik als gast op sl kan

 

het is kortweg onmogelijk een email naar een IP adres te sturen, WEL naar een verkeerd email adres.
Met een eenvoudig support verzoek, via de link die overal te vinden is, zul je het toch zelf moeten doen. Dit hier is geen support, maar een residents forum. 

als je hieronder klikt kom je bij het ticket systeem als gast en hoef je niet in te loggen
Submit a ticket : Linden Lab (freshdesk.com

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ip address change often, I can make mine change by going into my router and renewing it with a click of the button, I still get all of my emails, even when I changed the IP, IP is not tied to email addresses, even my old old old  prodigy.net email address still works and I've not had prodigy since 1998.  and it's now 2022 and it still gets emails and I've changed providers many many times.

Link to comment
Share on other sites

You are about to reply to a thread that has been inactive for 639 days.

Please take a moment to consider if this thread is worth bumping.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...