Jump to content
  • 0

Suspect email, scam or real


JakeFromSt8teFarm
 Share

You are about to reply to a thread that has been inactive for 2528 days.

Please take a moment to consider if this thread is worth bumping.

Question

5 answers to this question

Recommended Posts

  • 3

Yes, this is a legitimate email.

There was an issue with someone spamming the Jira, in this case, someone commented "let me **** you up fam". The message you received was a Linden deleting the comment.

Linden Lab and Whirly have been working to delete all the spam from yesterday, if you receive a few more emails like this, just delete them, they are not important.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

  • 0

je souhaiterais savoir que faire quand on se fait attaquer et que sait nos ordinateur qui prennent les attaques (ddos, attaque graphics et j'en passe) a qui on doit s'adresser et savoir comment faire pour etre proteger.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
39 minutes ago, pruunnelle said:

je souhaiterais savoir que faire quand on se fait attaquer et que sait nos ordinateur qui prennent les attaques (ddos, attaque graphics et j'en passe) a qui on doit s'adresser et savoir comment faire pour etre proteger.

Les attaques DDOS affectent les serveurs. Ils ne touchent pas les ordinateurs individuels directement, donc je ne suis pas sûr de la sorte d'attaques dont vous vous inquiétez. Peut-être un crasher graphique? Il est possible pour une personne de surcharger délibérément votre carte graphique en affichant plus d'informations visuelles qu'il ne peut traiter. La meilleure protection que vous avez est le curseur Maximum Complexity dans Preferences >>> Graphics. Il est conçu pour limiter la quantité de données graphiques que votre carte voit sur un objet de mesh. Définissez-le à une valeur de 300 000 ou moins. Vous devriez être en sécurité.

Link to comment
Share on other sites

You are about to reply to a thread that has been inactive for 2528 days.

Please take a moment to consider if this thread is worth bumping.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...