Jump to content

SL viewer naar NLse language!


Wolfy Daines
 Share

You are about to reply to a thread that has been inactive for 4075 days.

Please take a moment to consider if this thread is worth bumping.

Recommended Posts

Hey, zit ik hier goed voor mijn vraag? Zo niet, sorry, post hier voor het eerst een bericht volgens mij...

Mijn vraag is dus of ik een SL viewer naar Nederlands kan veranderen ipv Engels?!
Erg moeilijk vindt ik Engels niet, maar als ik dan Viewer download bij Downloads, of die Beta viewer dan krijg ik alleen engels!
En ik verlang eigenlijk heel erg naar t Nederlandse versie, want ik kan nog steeds niet wennen eraan omdat het er heel anders uitziet dan de versie die ik gebruik, ik heb nog een hele oude versie van SL...

Ik hoop dat het een beetje goed is uitgelegd? ben even de kluts kwijt namelijk met dat SL gedoe :$

Link to comment
Share on other sites

Apologies for the english reply :)

SL does not have dutch as a language choice. You can see the offered languaged by clicking on: Me->Preferences then go to the General tab and click on the language drop-down.


Auto-translation by Google:

SL heeft geen Nederlands als taalkeuze. U kunt zien dat de aangeboden taal werden door te klikken op: Me->Preferences ga dan naar het tabblad General en klik op de vervolgkeuzelijst "Language".

Link to comment
Share on other sites

Ik kan er nog wel een paar proberen maar mijn laptop werd zo traag van de vorige die ik downloadde..
Ik heb Phoenix al gehad, Viewer 2 in Beta versie ookal, en nog een maar volgens mij was dat een nieuwe uit 2013 dit jaar...

Laat zo wel even weten of er een goeie tussen zit! Wil echt wel een goeie met Nederlandse dinges....

Link to comment
Share on other sites

Helaas zijn degene die ik tot nu toe geprobeerd heb, niet Nederlands en bij die instellingen via je SL viewer's stonden vele talen behalve Nederlands.

Is dat niet trouwens een héél klein beetje, soort van iets, lichtelijk discriminerend ofzo?
Er zijn echt veel Nederlanders te vinden en ik ben helaas maar waar een van de vele die het gewoon zeer onprettig vindt om met een Engelse versie om te gaan ^^

Link to comment
Share on other sites

You are about to reply to a thread that has been inactive for 4075 days.

Please take a moment to consider if this thread is worth bumping.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...