Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. One thing particularly frustrating about this is the no mod listing in marketplace is often used because the object being sold shows as no mod because something in the contents is no mod. Any demo you get will be no mod to stop you from making it useable. So unless the description specifically says you can't be sure if what you are getting is mod or not.
  3. Dreams replay out watery nightmares W A T E R
  4. Yeah, some of us worked really hard to get to that understanding!
  5. I have a windows machine Ryzen 7 + rtx 4060, it's more than enough for SL, I just dont want to carry 3kg's laptop in my bag. In game perfomance isn't that much important for me. Will I have some in game graphics glitches, cos it will be an issue when taking in game screenshots. Or will I have some bugs with Avastar Add-on in Blender (rigging) or some other addons like re-topology addons.
  6. Well we're up to 77 Stilt on Piers available. Right now there is 1 on water available but since it took me longer than 0.31ms to post this it's likely already gone.
  7. I am definitely not a programmer, but this situation does remind me of encounters I have had with other games and software, where either a utility has been 'bought in', or was designed by someone who no longer works for the company. In the cases I have met before the supposedly time-saving decision to buy in results in a facility that doesn't quite work as intended but which is not really robust enough to be altered, and would need a complete rewrite. In the case where people leave, it can be hard to interpret their work, maybe they don't write good notes etc etc. I suspect if tweaking the program were an option they would have done it by now, and the complete redo must be the only option. I have also been told, in the past, that dealing with very large databases is akin to sourcery, and things that would work with no problem on a small scale will throw up utterly bizarre and unpredictable errors.
  8. Bon, j'ai réussi à récupérer un agencement à peu près correct des objets, en cliquant sur le rezzor posé et cherchant le bouton "reset". Je pense que ça a "nettoyé" les scripts précédents et les objets se sont positionnés comme il faut. Il subsiste juste un problème d'affleurement du terrain que ressort sur le sol de la maison, mais je vais "tasser" avec le "bulldozer". J'ai "verrouillé" un maximum d'objets et les murs, afin d'éviter tout futur problème d'objet ou de mur déplacé. La première question est résolue mais je reste toujours avec mon boitier d'alarme sur les bras, dont je ne sais pas quoi faire... Comprendre cette phrase du fichier "read me" : Attribuez le relais au terrain pour l'utilisation de la radio et de la sécurité.
  9. Today
  10. SL is porous! What we are is "sponged in and sponged out." Our better angels or our worst demons play out on the stage in SL and, sometimes, all the skills we learn in SL informs our RL making our lives a little better. I've been in SL for 16 years. I've grown through many issues both personally and socially with all my connections in SL. I developed a mental image of all avatars with funnels above their heads where each filters everything from the widest brim (the top) to the spout (at the bottom). We all have criteria by which we critique SL, what we allow, what we won't allow, and the "oh, hell no's" we just won't tolerate. AS I navigate my way I don't judge so much as i decide what fits me and what does not fit me. If things get too far out of hand I rely on my fav B.B.R.: Block, Ban, Report! SL is filled with amazing people, brilliant people, creative people but SL is, also, very similar to RL in that the spectrum encompasses all forms of ideas, behaviors and actions (many of which we just don't like). We each have to decide who we want in our SL life and who we're gonna bar just to feel safe! So, if the analogy of wearing a funnel on your head, and seeing everyone else "funneling" along with you - it's okay to make decisions that suit you, that fit you, that make you feel good and keep you coming back to SL.
  11. My attack gathered incredible cards (reference to the old Magic card game lol) D R O W N
  12. Oh dear. People, where are your lovely pictures???? Well, never mind. Here's another by me -- apologies for crowding them in. It's in imitation of a much nicer work I ran across on Deviant Art, dating from 2009 and by an artist called Rust2D. I liked the effect, and wanted to see if I could replicate something similar.
  13. BEE REAL ESTATE SINCE 2007 *** ---> Full Rentals List <--- TENANTS ARE ABLE TO DO EVERYTHING SL PROVIDES NO RESTRICTIONS - YOUR GROUP ON LAND ALL PARCELS ARE FULL PERM - NO RULES - YOU RULE ! Optional: Pay for to Deed your own group! ______________________________________________________________________________________________________ Teleport at Paratrea Teleport at Paratrea (M) 864m - 295 prim - L$249/w - 2 Protected Roadsides 10% OFF --> Now Only 224/w Grand Fathered Price! ______________________________________________________________________________________________________ Optional: Pay for to Deed your own group! TENANTS ARE ABLE TO DO EVERYTHING SL PROVIDES NO RESTRICTIONS - GROUP DEEDED ON DEMAND ALL PARCELS FULL PERM - NO RULES - YOU RULE ! ---> Full Rentals List <--- BEE REAL ESTATE - SINCE 2007
  14. Community: Event RIDE OUT HEAVEN'S VIXENS MC 1 PM SLT Time: THURS, 4/18/24 1PM slt Duration: 1 hour Click Here - Start TP - Cuts & Tags MC's - Others Casual - Come Ride Enjoy! Host: Mavericks MC, Door to America, Whitelisted, Global Initiative Category: SL MC Community, Motorcycle Clubs in SL, The Interstates Don't Miss Out on Riding Mavericks MC: Falls/196/86/24 COME VISIT DOOR to AMERICA: http://maps.secondlife.com/secondlife/Door to America/221/203/417 New SL Citizens @ DtA: http://maps.secondlife.com/secondlife/Door to America/146/147/24 Door to America Blogspot: Door to America Join us on Discord: https://discord.gg/DtDHQs9aRb Join us @ Seniors Against Loneliness: Search in SL Groups (New Group Outreach) Mavericks MC is currently recruiting - come, visit! DOOR TO AMERCIA FEATURED IN SL DESTINATION GUIDE: DtA NOTE: We ride from bottom to top, no stop, and say "RC RC RC" in text or Voice, and we'll get you where you need to be. If you're looking for a good fit in a riding club or motorcycle club, join us on our ride outs @ 1pm & 7pm daily to check out all the clubs we ride. Many of the MC's and RC's have great people to meet and ride with. *We are looking for a good few men (& women)! We have 10 patched slots open out of 36. We don't take patch-overs. If you've been out of an MC for 30 days or more then give us a look. We are not a dating site! Combat veterans and veterans welcome! We don't discriminate against race, color, religion, sex gender, nationality, age (18 and older), politics, or disability. We may be the fit you want as a member of Mavericks MC. Please contact ℂђȼяяץ™ (cherryann.kayor) YOU may not know us, but there was a time when you didn't have groups or a lot of friends in SL until you met them first. Maybe, it's time you visited a new region just to say hello, meet some new people and, possibly, some new friends! Don't forget to visit our "Nightmare Before Christmas" Track
  15. Je me suis acheté une maison de 15 X 15 m : "28 prim home V2.1" Elle ne pèse pas lourd en prims de ce que j'ai compris mais elle est bourrée de scripts. J'ai dû poser sur le terrain un objet installateur et le fichier "read me" disais ceci : " Placez le rezzer à l'emplacement souhaité. Cliquez sur "rez". Déplacez le rezzer jusqu'à ce que la maison soit à l'emplacement désiré (veuillez noter que certains objets ne se déplaceront pas, ils s'auto-supprimeront et se réapparaîtront dans 1 minute). Cliquez sur le rezzer puis sur "finaliser". Supprimez le rezzer. Attribuez le relais au terrain pour l'utilisation de la radio et de la sécurité. Dans la minute suivant l'apparition de la maison, certains meubles supplémentaires apparaîtront automatiquement. Si vous déplacez votre maison, il se peut que plusieurs objets restent en arrière jusqu'à leur suppression automatique (environ une minute). Pour modifier les paramètres de la radio et de la sécurité, veuillez consulter les cartes à l'intérieur du contrôleur de la maison. Si vous avez des questions, veuillez envoyer un message instantané à HottFuzz. Merci pour votre achat. Si vous aimez cet article, merci de laisser un commentaire." Je suis la procédure et tout se passe bien dans un premier temps : malheureusement je me rend compte que parmi les objets qui s'auto-installent et se placent d'eux-mêmes dans l'espace, la porte d'entrée est restée "conincée" dans le bâtiment d'à coté durant l'installation. je dérez, supprime l'installateur. Et je réinstalle le tout. C'est là que les problèmes commencent. A chaque nouvelle installation, il y a des objets qui ne sont pas à leur place, et quand je les bougent, je m'aperçois qu'ils font partie d'un groupe d'objets et qu'en en bougeant un par exemple, d'autres traverses les murs ou se retrouvent à l'extérieur du home... Je réinstalle une 15ene de fois et à chaque nouvelle installation, la situation empire : les objets sont de plus en plus en désordre et s'agglutinent n'importe où. Comme indiqué dans le fichier read me j'ai envoyé un im au créateur / scripteur, j'attends sa réponse. Mes soucis ne s'arrêtent pas là : Relay-Deed-Group-Land !!! ??? Il y a un autre objet, semble-t-il une alarme de maison, dans le pack. Mais je n'ai rien compris à comment l'installer, ni comment le configurer, même en traduisant en français. Je ne sais pas si c'est un objet qu'il faut mettre avec l'autre boitier à l'entrée de la maison, qui semble commander la domotique (volets, lumière, cheminée) et semble différent de celui-ci. Ou s'il faut le garder, activé ou pas, dans l'inventaire : "Ce système de sécurité domestique peut être utilisé pour protéger votre terrain ou simplement pour suivre les visiteurs de votre terrain ou boutique, et/ou pour vous envoyer un message instantané (IM) lorsque quelqu'un entre dans votre maison/boutique. Il peut être configuré pour envoyer un IM lorsqu'un nouvel avatar est détecté et pour stocker cette information dans une liste, ou simplement pour enregistrer les visiteurs dans une liste. Pour utiliser la fonction d'éjection sur un terrain de groupe ou un terrain loué, l'orbe doit être attribué au groupe propriétaire du terrain. Les utilisateurs seront avertis et, après une période d'éjection, seront expulsés. Facile à utiliser et à installer, il est contrôlé par un menu. La distance de balayage peut être réglée de 0 à 96 mètres. Peut être opéré par le propriétaire ou vous pouvez spécifier une liste d'utilisateurs autorisés à opérer l'orbe. Pour ajouter des avatars à la liste blanche, modifiez simplement l'orbe et ouvrez la carte de liste blanche incluse. Pour ajouter des avatars à la liste des administrateurs, modifiez l'orbe et ouvrez la carte des propriétaires incluse. Après avoir modifié l'une ou l'autre de ces cartes, vous devez appuyer sur RESET pour relire la nouvelle configuration. Vous n'avez pas besoin d'attribuer le Security and HouseControl au groupe de terrain sur les terrains loués. Pour que ce système fonctionne, vous devez uniquement attribuer le relais de sécurité au groupe de terrain et garder le relais de sécurité à une distance maximale de 20 mètres du panneau HouseControl. Vous pouvez ajouter des noms aux cartes à tout moment via des commandes de chat, mais gardez à l'esprit que si vous ajoutez des noms à la liste blanche ou aux cartes des propriétaires, lorsque vous redéployez l'orbe ou si vous appuyez sur RESET, seuls les noms des cartes resteront dans ces listes ! Cette option est utile si l'orbe est attribué au groupe de terrain car vous ne pouvez pas modifier les cartes jusqu'à ce que vous récupériez l'orbe. Pour ajouter des noms à la liste blanche, dites le nom de l'avatar sur le canal 9988 comme ceci : /9988 Clonatorul Watanabe Pour ajouter des noms à la liste des administrateurs (propriétaires), dites le nom de l'avatar sur le canal 9989 comme ceci : /9989 Clonatorul Watanabe Pour retirer des noms de la liste blanche, dites le nom de l'avatar sur le canal 8888 comme ceci : /8888 Clonatorul Watanabe Pour retirer des noms de la liste des administrateurs, dites le nom de l'avatar sur le canal 8889 comme ceci : /8889 Clonatorul Watanabe ATTENTION ************************************************************************************* Tous les noms sur les cartes sont sensibles à la casse, ce qui signifie que Clonatorul Watanabe n'est pas le même nom que clonatorul watanabe. Si vous rendez l'orbe invisible, pour le retrouver, appuyez sur : CTRL+ALT+T et vous verrez l'orbe comme un orbe rouge transparent. ************************************************************************************* Pour pouvoir ajouter ou supprimer des noms des listes, vous devez avoir le nom dans la carte des propriétaires ou vous devez être le propriétaire de l'orbe. ************************************************************************************* Menus de l'orbe : - visits - afficher la liste des visiteurs - im on - activer les notifications par IM - im off - désactiver les notifications par IM - Empty list - effacer la liste des visiteurs - status - afficher les paramètres actuels de l'Orbe de Sécurité - Range+10 - augmenter la portée de détection de 10 m - Range-10 - diminuer la portée de détection de 10 m - Timer xx seconds - les intrus seront avertis et expulsés après xx secondes - hide orb - cacher l'orbe de sécurité - show orb - afficher l'orbe de sécurité - Eject ON - les utilisateurs non présents sur la liste blanche seront expulsés - Eject OFF - les visiteurs seront simplement enregistrés - Group ON - les utilisateurs portant le même groupe que le groupe de l'orbe et les utilisateurs de la liste blanche ne seront pas expulsés - Group OFF - seulement les utilisateurs sur la liste blanche seront autorisés si EJECT est activé - Show Whitelist - afficher les utilisateurs sur la liste blanche - Show Admins - afficher les utilisateurs qui peuvent opérer les orbes - reset - réinitialiser l'orbe aux valeurs par défaut *** Attention : cela supprimera tous les noms non présents sur les cartes !!!" Voilà, ça m'apprendra à acheter des objets bourrés de scripts ! C'est ingérable. Ca parle d'"orbe" et de "canal", choses inconnues. Le seule endroit où j'ai entendu parler de canal c'est dans les menus, à la rubrique medias, son et radio. D'ailleurs je n'ai plus de canal musique sur le terrain depuis cette installation. Merci d'avoir été jusqu'au bout de mes deux questions.
  16. That one. Sometimes I will buy a larger fatpack, but usually I prefer this.
  17. I demo stuff with my AO going, I'll only T-pose if I want to look at the textures more closely or play with the materials (wiggling a light source around). Mesh clothes are generally designed on a T-posed model, it's their 'default' look, so being T-posed shows nothing of the actual rigging, just the fitting of the 'base' mesh.
  18. And have you contacted the creator of that outfit, in order to get a fix for it? To accept a situation is to be complicit of that situation.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...