Jump to content
  • 0
Sign in to follow this  
DaniellZuta

Futuro de conta

Question

• 0

contact support. asap, and read this

you most likley clicked malicious links... or your passwords are so easy to guess...or you have easy access to your pc

hacking or accounts really stolen is nearly impossible.

• Like 2

4 answers to this question

Recommended Posts

• 0

contact support. asap, and read this

you most likley clicked malicious links... or your passwords are so easy to guess...or you have easy access to your pc

hacking or accounts really stolen is nearly impossible.

• Like 2

• 0

eu sei sobre isso mais eu acho q voce estao vivendo no seculo passado o secondlife agora tem hud de para todos coisa ate de roubo de conta minha senha tem 16 digitos acha que ela e facil acesso para pessoas entra assim tao facil .. eu estou no secondlife ja muitos anos para ver muitos roubo de email e contas por isso minha senha e tao grande

I know about it the more I think q you are living in the last century the secondlife now HAS HUD for All Thing as account theft password HAS 16 digits think that it is easy access for SO Enters so easy .. I am in secondlife many years to see MANY email theft and Accounts sO my password and so great

• 0

Contas roubadas, em geral ocorrem quando residentes partilham suas senhas ou fornecem  informacões em paginas falsas. Verifique sempre, antes de digitar o seu Nome e Senha, se o endereco da pagina comeca por HTTPS (criptografado). Jamais informe seu nome e senha em páginas que tenham endereco iniciado apenas por HTTP (provavelmente, paginas falsas criadas para roubar seus dados de acesso).  Voce deve entrar em contato com o suporte, informar a ocorrencia e pode reaver sua conta - depois de comprovar a propriedade, respondendo as perguntas de seguranca que voce cadastrou ao fazer sua conta.